Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Přehození difu Samurai

Samíci, Jimni a Vitary. Velmi oblíbené jak u nás tak v přímořských zemích. Admin je má rád v řecku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět

Autor tématu
Ondras83
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: So 07.12.2013, 16:48
Stav: Offline

Přehození difu Samurai

Příspěvek od Ondras83 » So 10.03.2018, 20:42

zdravim panove a prosim odborniky o radu

mam predni napravu na jeden svuj projekt (stavim z toho traktor domaci vyroby)

no a potrebuju prevod diferaku 3,7 a ja vul jsem sehnal prevod 3,9 (do dneska v domeni, ze je to spravne)

po patrani na netu jsem zjistil, ze je pastorek jak u prevodu 3,9 tak u prevodu 3,7 stejnej a to 11 zubu, takze by me stacilo sehnat talirove kolo, ktere mam momentalne 43zubu a potrebuju 41zubu

prevod, resp. talirove kolo a hrusku prevodu 3,7 jsem sehnal, ale nez to koupim, chci se zeptat, jestli to jde prehodit a nechat celou napravu z prevodu 3,9 (tusim, ze je to uzka SJ413) nebo musim shanet celou napravu s prevodem 3,7

tuhle 3,9 uz mam celou pretesnenou, novy loziska, repasovany koule, takze bych se ji celkem nerad zbavoval, ale ten prevod musim vyresit


jde tedy do diferaku 3,9 prehodit talirovy kolo a hrusku 3,7 ???

moc dekuji za radu



Avatar uživatele

koncak
z jine planety
Příspěvky: 6001
Registrován: So 20.01.2007, 23:53
Auto: mitsubishi L300 4x4,HUMMER H3-adventure
Místo/Bydliště: praha-vychod... 603965311.
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Přehození difu Samurai

Příspěvek od koncak » So 10.03.2018, 22:33

ze samcem jsem nejake zverstva provadel ale takhle jsem to nikdy neposuzoval.nicmene kdyz se nad tim zamyslim?kdyz se nezmeni prumer talire tak se musi zmenit velikost zubu aby se jich tam veslo mene ze?timpadem i hruska musi mit odpovidajici velikost zubu aby do sebe zapadla ze?takze pocet bude asi stejny velikost nkoli.ale treba se mylim a rad se necham prekvapit.


чем круче джип-тем толще веревка в багажнике
HUMMER H3-adventure 3,7i vortec/33BFG AT ko2,MITSUBISHI L300 4X4-кирпич+ expedicny vozik
Parnik Bluemoon+Johnson 175HP


ivan80
Závislý diskutér
Příspěvky: 240
Registrován: Po 12.12.2011, 18:59
Auto: Suzuki LJ 80 a Jeep Wrangler TJ4.0
Místo/Bydliště: Křešice u Litoměřic
Věk: 65
Stav: Offline

Re: Přehození difu Samurai

Příspěvek od ivan80 » Ne 11.03.2018, 7:53

Ahoj,pokud to chceš na traktůrek tak podle mne je lepší to mít do pomala/silnější/ a to je převod 3.9/43-11/z ůzkého samuraje.Převod 3.7 je široká náprava/41-11/ a i když je hruška se stejným počtem zubů u obou převodů tak geometrie zubu je nepatrně jiná,pouhým pohledem to nezjistíš.Je tedy nutná výměna jak hrušky tak talířového kola/nehledě na to,že už to má pár tisíc km.naběháno a jsou spolu přesně zajeta/.Přehodit můžeš samozřejmě dif jako celek nebo hrušku a talíř v difu,vše ostatní je stejné-mimo délky poloos.Pokud je potřeba ještě víc do síly,jedno z řešení je použít dify z vitary-převod5.1/41-8/.Ať se daří.Ivan.




Autor tématu
Ondras83
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: So 07.12.2013, 16:48
Stav: Offline

Re: Přehození difu Samurai

Příspěvek od Ondras83 » Po 12.03.2018, 16:07

nemuzu mit pomalejsi, je pocitam prevod predni a zadni napravy a k tomu kola (zadni jsou vetsi a predni mensi) takze si tam nemuzu dat, to co chci nebo mam, ale musi tam byt presne to, co tam ma byt (predek bud stejne rychle nebo lepe o cca 3% rychlejsi nezli zadek) - proto potrebuju ten prevod 3,7

uz jsem to vyresil, diky za reakce



Odpovědět