Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Vyvaření

Samíci, Jimni a Vitary. Velmi oblíbené jak u nás tak v přímořských zemích. Admin je má rád v řecku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Taz
Táta surfer
Příspěvky: 24677
Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
Auto: Bylo všechno možný,teď už jen korejský obludky...a občas nejen ty
Místo/Bydliště: poslední osvětlená zatáčka před Vídní
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od Taz » Ne 21.01.2018, 15:48

zemolezka napsal:Ja si myslim, ze 50 000 za praci bez matrose by mohla byt slusna cena.
No vidíš, a tady když myslivec přiveze samici že ji chce vyvařit a řekneš mu že tak jak to je tak ať počítá 25-30 tak vytřeští oči a povídá že myslel tak do 10...proto ty dotazy ...pro každýho je rozumná cena něco jinýho..
To radek: mě spíš šlo o to aby pán řekl svou představu ceny,kolik to je práce tak nějak je jasný...a pěkný to máš,ne že ne :vino:


Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7093
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od radek » Ne 21.01.2018, 19:25

Je to tak jen koukám že jakub už se nezapojuje takže to asi dopadne jako v tématu ,,chladič na 1,9td " kde zakladatel vlákna napsal ,,problém vyřešen , auto jsem prodal"


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/


konas
Staroffrouďák
Příspěvky: 4691
Registrován: Po 25.01.2010, 13:26
Auto: Toyota hdj 80 4,2td
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od konas » Ne 21.01.2018, 20:56

mas to dobre ,, jak je vidno jebes to venku ,, je treba cajovi rezim ..




Autor tématu
Jakub
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: Pá 06.04.2012, 18:00
Auto: Suzuki Samurai
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od Jakub » Po 22.01.2018, 22:39

Zdravím, omlouvám se za delší odmlku..... No za rozumnější peníze bych považoval tak těch 30 strop....mám to jako auto do lesa na myslivost a teď mi propadne technická, sice ji "mám přes známý tak nějak snad" ale chci aby to trochu vypadalo kdyz tam s tím pojedu....tak jsem myslel nějak to pozalepit ...haha...nicméně abych do toho dával výše zmíněné castky, to to radši snad prodám a přihodím cash na nějaký lepší auto.....ale jako kdyby to stálo 30… tak bych to dal...




radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7093
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od radek » Po 22.01.2018, 23:14

Aha takže 30 jako za celkovou opravu. Budu upřímný . To je realné ale tak že ti to někdo vyvyří tak jak to je bez většího rozebírání. To je ale tak na dva tři roky. ?


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/


Autor tématu
Jakub
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: Pá 06.04.2012, 18:00
Auto: Suzuki Samurai
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od Jakub » Út 23.01.2018, 9:38

Aha aha, no budu to muset teda nějak promyslet....




kulevaros
Legenda fóra
Příspěvky: 1650
Registrován: Út 15.04.2008, 20:44
Auto: Suzuki samurai 1.3 Hard top
Místo/Bydliště: Bílé Karpaty-Valachia!!!!!
Věk: 40
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od kulevaros » Út 23.01.2018, 19:53

Delali jsme dva samuraje jednoho jsem delal sam pro sebe druheho jsem pomahal tatikovi. Bez rozebirani teda jasne ze vnitrek ven,ale nic vic. Podlahy skrtz nove plechy. Ale podbehy se vyrezali z venku plechy a pahy az do zdraveho plechu. Navarily se nove plechy a natrelo se to zakladem spoje zamazly tmelem,spodek se strikl nejakym sajrajtem na podvozky a rozhodne to za tri roky nezhnilo. Nekde to semtam povrchove chytalo lišku ale nic skrz. Tim nerikam ze jsem to delal nijak extra supr kvalitne, ale na to jezdeni do lesa na co jsem to potreboval i ja to bohate stacilo. Jinak je to opravdu omrd a to jsem to nedelal vubec tak poctive jako radek. Za vsechny 4 lemy jsem daval borcovi 12000,- a to je vyrabel plechove nektere dopasovaval z jinych aut uz nevim z jakych. Nevim me prijde za cele auto pro cloveka co to dela a v tom rutinu do 40000,- jestli nekdo rekne ze vyvari maleho samuraje za 70000,- dle me je to uz opravdu hodne. Bavim se jen o vareni ne o komplet i s lakem. Nevim jak to myslite vy? I s lakem si myslim max 85000,-Delal jsem na lakovne uz je to teda nejaky patek. Myslim ze za takove male auto je to normalni cena. Pak uz mi moc nedava smysl auto opravovat. Jestli ma vydrzet jak tu nekdo pise deset let.Nevim kde bydlis u nas je chlapik ma doma dilnu a varil mi ty lemy. Bych se ho mohl zepat.



Avatar uživatele

Taz
Táta surfer
Příspěvky: 24677
Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
Auto: Bylo všechno možný,teď už jen korejský obludky...a občas nejen ty
Místo/Bydliště: poslední osvětlená zatáčka před Vídní
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od Taz » Út 23.01.2018, 20:04

kulevaros napsal:Delali jsme dva samuraje jednoho jsem delal sam pro sebe druheho jsem pomahal tatikovi. Bez rozebirani teda jasne ze vnitrek ven,ale nic vic. Podlahy skrtz nove plechy. Ale podbehy se vyrezali z venku plechy a pahy az do zdraveho plechu. Navarily se nove plechy a natrelo se to zakladem spoje zamazly tmelem,spodek se strikl nejakym sajrajtem na podvozky a rozhodne to za tri roky nezhnilo. Nekde to semtam povrchove chytalo lišku ale nic skrz. Tim nerikam ze jsem to delal nijak extra supr kvalitne, ale na to jezdeni do lesa na co jsem to potreboval i ja to bohate stacilo. Jinak je to opravdu omrd a to jsem to nedelal vubec tak poctive jako radek. Za vsechny 4 lemy jsem daval borcovi 12000,- a to je vyrabel plechove nektere dopasovaval z jinych aut uz nevim z jakych. Nevim me prijde za cele auto pro cloveka co to dela a v tom rutinu do 40000,- jestli nekdo rekne ze vyvari maleho samuraje za 70000,- dle me je to uz opravdu hodne. Bavim se jen o vareni ne o komplet i s lakem. Nevim jak to myslite vy? I s lakem si myslim max 85000,-Delal jsem na lakovne uz je to teda nejaky patek. Myslim ze za takove male auto je to normalni cena. Pak uz mi moc nedava smysl auto opravovat. Jestli ma vydrzet jak tu nekdo pise deset let.Nevim kde bydlis u nas je chlapik ma doma dilnu a varil mi ty lemy. Bych se ho mohl zepat.
Jo,ale to je přesně ono,když si toho hodně uděláš sám a počítáš že to vydrží třeba 5 let tak to má smysl...a těch 70 je cenovka kterou si řekne klempíra co to dělá ve velkém městě (i víc) ale tam je to pak právě o tom jestli má smysl takový auto opravovat...za mne nemá,za těch 70 koupí slušnýho po opravě...jenže je to právě to že pro každýho jsou to trochu jiný prachy,záleží kde a co dělá a jak dlouho na to vydělává...a to si musí každej zájemce srovnat sám se sebou...


Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly


kulevaros
Legenda fóra
Příspěvky: 1650
Registrován: Út 15.04.2008, 20:44
Auto: Suzuki samurai 1.3 Hard top
Místo/Bydliště: Bílé Karpaty-Valachia!!!!!
Věk: 40
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od kulevaros » Út 23.01.2018, 20:18

Vsak jo o tom mluvim,dalsi vec je komu muzes verit kdyz cloveka neznas. Leda se domluvit nez zacne neco patlat barvou se prijet podivat. Aby to taky neomrdal nezastetkoval barvou zastrikal sracem na podvozky a hotovo. Shrabne penize a po prdeli. Pak ti po par letech bude rikat vsak to je bezne cos cekal neni to nove auto atp. I tak si myslim ze kdyz se do toho opravdu klempir s vybavenim pusti tak to cele nemuze delat 1.5 mesice kdyby delal jen na jednom aute tak urcite i kratsi dobu.




zemolezka
Legenda fóra
Příspěvky: 1247
Registrován: Stř 23.11.2005, 17:38
Místo/Bydliště: Roudnice a Praha
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od zemolezka » Út 23.01.2018, 22:08

Ja bych to nedelal za zadny prachy, tedy za predpokladu, ze bych to umel.

Problem taky je, ze se to da vyvarit milionem zpusobu a kazdymu muze vyhovovat neco jineho, tim se trochu komplikuje koupe uz udelaneho sama. A pokud si to nekdo udela poradne a pekne, nebude ho prodavat za 70.
Do svyho sama jsem nasypal velky prachy (pro nekoho asi nesmyslny a neakceptovatelny), ale ja to auto mam fakt rad a chci aby mi vydrzelo aspon dalsich 15 - 20 let.
Prodavat je to kravina, protoze to nikdo nezaplati a ja bych si musel nafackovat.



Avatar uživatele

Potapec
Staroffrouďák
Příspěvky: 17620
Registrován: Út 12.04.2005, 10:00
Auto: Mercedes G 300TD
Místo/Bydliště: Oberland
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od Potapec » Út 23.01.2018, 22:25

Zkus stefuna tady z fóra ten to lepí pěkně ...


Motor začíná u šesti válců!!! Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor ...
Gdo nemá Géčko, ten jako by nebyl ;-) - aneb jak pravil Fidel: "Uš mě nebaví spravovat Toyotu, tak jezdim Géčkem"


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7093
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od radek » Čt 25.01.2018, 22:32

jo jo už se blížím k polovině tak snad zítra něco nafotím . Vařit to na rámu je z pohledu práce snažší ael ve finále je to daleko pracnější . Sundat karoserii není až takoví problém jak by se zdálo . A člověk si ji hodí na bok a nemusí se pod tím válet a mít plný oči bordelu.


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Avatar uživatele

Taz
Táta surfer
Příspěvky: 24677
Registrován: Po 05.11.2007, 20:42
Auto: Bylo všechno možný,teď už jen korejský obludky...a občas nejen ty
Místo/Bydliště: poslední osvětlená zatáčka před Vídní
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od Taz » Čt 25.01.2018, 22:40

No,v tomhle máš pravdu každopádně,ale....když je ta bouda hodně shnilá a sundá to někdo kdo netuší...tak najednou po vyvaření nesedí dveře,bouda je křivá..však co ti budu povídat,máš hromady zkušeností,víš nejlíp jak to je...


Autoškola,řidičáky na všechny skupiny,vratky po odebrání,prostě cokoliv je potřeba kolem autoškoly


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7093
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od radek » Pá 26.01.2018, 10:25

Jasně problem je hlavně u kabria ktré se láme . Je potřeba tam mít při prahách a podlaze . dveře oblouk okno. Pak je potíž s uchycením na rám . Jsou to ty nejhorší místa která vědšinou uplně chybí . Igor to dělá tak že si ji posadí na rám a vaří . Pak ji sundá a dodělá.
Když ale chceš aby to vypadalo a Pár let drželo . Musí dolů .
http://www.samurai.terenaky.cz/opravy/samurai4.htm


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/


radek
Staroffrouďák
Příspěvky: 7093
Registrován: Ne 30.01.2005, 0:20
Auto: suzki SJ410kabrio, SJ419 pick-up , SJ413 původně kabrio dnes celoplech. uzký na širokých nápravách
Místo/Bydliště: pod orlickejma horama
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vyvaření

Příspěvek od radek » Pá 26.01.2018, 23:26

http://radekpanenka.rajce.idnes.cz/Syrucek/
tak jsem se zase o kousek posunul... a půl je hotovo.


SJ410 kabrio, sj410 celoplech, SJ419 celoplech disel, SJ413 v krabích na půdě bez spz. diagnoza - ,,samurai,,
http://www.samurai.terenaky.cz/

Odpovědět