Grand vitara xl

Samíci, Jimni a Vitary. Velmi oblíbené jak u nás tak v přímořských zemích. Admin je má rád v řecku :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Autor tématu
Diggers team
Závislý diskutér
Příspěvky: 151
Registrován: Ne 26.05.2013, 19:32
Témata: 14
Auto: Kia sportage 2
Místo/Bydliště: Havlíčkobrodsko
Věk: 36

Grand vitara xl

Příspěvekod Diggers team » Út 04.12.2018, 15:37

Nemá to někdo?Mám chutě to koupit tak sem se chtěl zeptat jestli je to dobrá volba.
Dáša + Radek + Anežka+Radeček+Amálka + Šerif = Diggers team

Avatar uživatele

xtz750
Věčnej rejpal
Příspěvky: 3174
Registrován: So 07.04.2012, 22:11
Témata: 65
Auto: nissan terrano 2,7tdi wagon ,yamaha xtz750
Místo/Bydliště: Třebotoof
Věk: 33

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod xtz750 » Út 04.12.2018, 15:46

Asi jedině v hdi benzin tě sežere ,,2,7 ,, myslim
kontrolni otazka soudruzi,,estli pak vite co děla nissan jeli ponechan na větru a dešti ,,no koroduje vy tupci :-)
veterrano 2,7tdi
http://vojtik88.rajce.idnes.cz/nissan_terrano2_stavba/


Mirekdoda
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: Po 12.05.2014, 18:41
Témata: 0
Auto: Suzuki GV XL7 2.0HDi 16ventilů RHW
Věk: 57

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod Mirekdoda » Út 04.12.2018, 16:28

Diggers team:
XL7 mám od nova. S motorem 2,0 HDi 16ti ventilová hlava (kód motoru RHW 80kW). A protože si ji opečovávám, nemám s ní žádné potíže a jsem spokojený. Neskutečně odolná konstrukce auta.
Pro info: ještě se montovaly motory 2,0 HDi 8mi ventilová hlava (kód motoru RHZ 80kW). A starý diesel 2,0 od Mazdy (kód RF 64kW - ten už nebrat, je dost starý). Určitě najdeš i variantu s benzínovým 2,7 litrem.
Co doporučit? S naftovými motory nebude problém, pokud předchozí majitelé dodržovali pravidelnou údržbu, tankovali dobrou naftu. Oba commonraily HDi se mnohým uživatelům jeví, jako lenivé, ale já říkám, že je potřeba správně využívat jejich potenciál. U benzínových motorů se nyní hodně projevují malé tlaky ve válcích a potíže se zapalováním, jinak myslím báječný motor. Takže volbu musíš udělat sám.
Pozor si dej na dvojhmotový setrvačník u naftových motorů, často už dost hlasitě rachtá. Ověř si funkčnost veškerého vybavení. Při kontrolní jízdě po silnici nepoužívej 4x4, nemá to mezinápravový diferenciál. 4X4 jedině v terénu. A u 4x4 je nutné ověřit, jestli funguje připojení přední nápravy.
Zatím tolik. Kdyžtak se dál ptej.

Avatar uživatele

Autor tématu
Diggers team
Závislý diskutér
Příspěvky: 151
Registrován: Ne 26.05.2013, 19:32
Témata: 14
Auto: Kia sportage 2
Místo/Bydliště: Havlíčkobrodsko
Věk: 36

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod Diggers team » Út 04.12.2018, 17:37

Mirekdoda napsal:Diggers team:
XL7 mám od nova. S motorem 2,0 HDi 16ti ventilová hlava (kód motoru RHW 80kW). A protože si ji opečovávám, nemám s ní žádné potíže a jsem spokojený. Neskutečně odolná konstrukce auta.
Pro info: ještě se montovaly motory 2,0 HDi 8mi ventilová hlava (kód motoru RHZ 80kW). A starý diesel 2,0 od Mazdy (kód RF 64kW - ten už nebrat, je dost starý). Určitě najdeš i variantu s benzínovým 2,7 litrem.
Co doporučit? S naftovými motory nebude problém, pokud předchozí majitelé dodržovali pravidelnou údržbu, tankovali dobrou naftu. Oba commonraily HDi se mnohým uživatelům jeví, jako lenivé, ale já říkám, že je potřeba správně využívat jejich potenciál. U benzínových motorů se nyní hodně projevují malé tlaky ve válcích a potíže se zapalováním, jinak myslím báječný motor. Takže volbu musíš udělat sám.
Pozor si dej na dvojhmotový setrvačník u naftových motorů, často už dost hlasitě rachtá. Ověř si funkčnost veškerého vybavení. Při kontrolní jízdě po silnici nepoužívej 4x4, nemá to mezinápravový diferenciál. 4X4 jedině v terénu. A u 4x4 je nutné ověřit, jestli funguje připojení přední nápravy.
Zatím tolik. Kdyžtak se dál ptej.

Ahoj,dík za info,zejtra asi prodám auto a furt si nejsem jistej co koupit.Mám v merku tuhle vitaru, terano 2 nebo forestra.Jak sou u vitary drahý vstřiky,čerpadlo,spojka?a má to filtr pevných částic a turbo?Commonrail teď prodávám protože se mi nechce dávat 40tis za vstřiky s čerpadlem a nerad bych to řešil u jiného auta.
Dáša + Radek + Anežka+Radeček+Amálka + Šerif = Diggers team


Mirekdoda
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: Po 12.05.2014, 18:41
Témata: 0
Auto: Suzuki GV XL7 2.0HDi 16ventilů RHW
Věk: 57

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod Mirekdoda » Út 04.12.2018, 18:55

Diggers team:
nevím, jak jsou drahé, doposud jsem je nepotřeboval (auto provozuji už 13 let). Turbo to má, řízené obtokem. Filtr pevných částic takový, jak ho dnes známe, s řízeným vypalováním, to nemá. Ale nějaký filtr ano, spíše sítko. Sítko se vyčistí (jen vypráší) občasnou jízdou při 4000 ot/min, během asi 500m takové jízdy. Vstřiky a čerpadlo mám od Bosche. Regulace turba, vířivých klapek (vířivé klapky pouze 16ti ventil), EGR ventilu a vzduchové přívěry je podtlakem, podtlak přes elektroventily. EGR ventil mám bezproblémový. Do nafty vždy přidávám VIF.

Avatar uživatele

Autor tématu
Diggers team
Závislý diskutér
Příspěvky: 151
Registrován: Ne 26.05.2013, 19:32
Témata: 14
Auto: Kia sportage 2
Místo/Bydliště: Havlíčkobrodsko
Věk: 36

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod Diggers team » Út 04.12.2018, 20:37

A kolik máš najeto a kolik máš spotřebu?A tu 7-místnou verzi asi tady neseženu že?
Dáša + Radek + Anežka+Radeček+Amálka + Šerif = Diggers team


Mirekdoda
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: Po 12.05.2014, 18:41
Témata: 0
Auto: Suzuki GV XL7 2.0HDi 16ventilů RHW
Věk: 57

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod Mirekdoda » Út 04.12.2018, 20:47

Diggers team:
asi 146 tisíc, není to moc. Ve městě kolem 9 litrů, jelikož tu máme kolony. Běžné ježdění 8 litrů a méně. Sedmimístnou ani nehledej. Sedadla ve třetí řadě omezují prostor v kufru, a hlavně,aby se dalo sedět ve třetí řadě, musí se posunout sedadla ve druhé řadě výrazně dopředu a pak není pohodlí ani ve druhé řadě. To není pro Evropany.

Avatar uživatele

Autor tématu
Diggers team
Závislý diskutér
Příspěvky: 151
Registrován: Ne 26.05.2013, 19:32
Témata: 14
Auto: Kia sportage 2
Místo/Bydliště: Havlíčkobrodsko
Věk: 36

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod Diggers team » Út 04.12.2018, 21:14

A na kolik si tvoje auto asi tak ceníš abych měl představu?Koukal jsem že jich moc u nás na prodej není.Nějaké vážnější slabiny to má nebo o ničem nevíš?
Dáša + Radek + Anežka+Radeček+Amálka + Šerif = Diggers team


Mirekdoda
nováček
Příspěvky: 17
Registrován: Po 12.05.2014, 18:41
Témata: 0
Auto: Suzuki GV XL7 2.0HDi 16ventilů RHW
Věk: 57

Re: Grand vitara xl

Příspěvekod Mirekdoda » Stř 05.12.2018, 16:21

Diggers team:
-to si netroufám odhadovat, nijak jsem ani nepátral, jaké jsou ceny ojetin tohoto auta.
-Jaké slabiny to má, můžu jich pár vyjmenovat, ale neznamená to, že budou všechny na jednom autě. Šestnáctiventilová varianta trpí celkem pravidelně na prasklé táhlo ovládání vířivých klapek v sání, 8mi ventil to nemá, tak na to netrpí. Dále běžné potíže commonrailu = vysokotlaké čerpadlo, regulační ventil tlaku paliva na čerpadle, vstřikovače, nízkotlaké podávací čerpadlo (je pod podlahou, není v nádrži), někdy elektroventily přepouštějící podtlak k ovládaným prvkům regulace motoru. Dvojhmotový setrvačník u dieselu, a jedna zajímavost, o které se u HDi moc neví je, že za pravým předním světlometem je na vstupu do sání molitanový filtr, který bývá ve zuboženém stavu. Dále bez ohledu na motor: připojování přední nápravy ovládané kompresorkem, (existuje i připojování přední nápravy servomotorem, to mám já a to je zatím bez závad), občas potíže se svazky kabelů v oblasti za akumulátorem, špatná ložiska v zadních kolech.
-ani nevím, jestli jsem vyjmenoval všechno.


Vrátit se na “Suzuki”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host